سوالات متداول
●آیا پس از ثبت سفارش وضعیت سفارشاتم با پیامک به من اطلاع رسانی میشود؟
بله، وضعیت سفارش شما در هر مرحله با پیامک به شما ارسال میشود. ابتدا در مرحلهی "تایید سفارش" به شما پیامک ارسال میگردد، و پس از تحویل سفارش شما به ادارهی پست/پیک پیامکِ مرحلهی "در حال ارسال" برای شما ارسال میگردد. در آخر کد رهگیری مرسولهی پستی نیز برای شما پیامک میشود.
●برای من پیامک وضعیت سفارش و کد رهگیری ارسال نمیشود، چگونه از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟
ممکن است شما پیامک از برخی سرشماره های تبلیغاتی را بلاک کرده باشید و سرشمارهای که از سایت ما برای شما پیامک ارسال میکند نیز بلاک کرده باشید، در این صورت پیامک های سایت برای شما نمایش داده نمیشوند. میتوانید از تنظیمات گوشی خود سرشمارهی سایت ما را از لیست سرشماره های بلاک شده حذف کنید تا پیامک ها به دست شما برسد.
برای اطلاع از وضعیت سفارش خود از طریق پنل کاربری خود در سایت نیز می توانید اقدام کنید، که هم وضعیت سفارش شما مشخص می شود و هم کد رهگیریِ پست در اختیارتان قرار میگیرد. نحوهی دسترسی به وضعیت سفارش در سوال بعد توضیح داده شده است.
● چگونه از وضعیت سفارش خود مطلع شوم؟
○ابتدا از طریق علامت آدمک بالای صفحه وارد حساب کاربری خود شوید، سپس روی علامت آدمک کلیک کرده و گزینهی "سفارش های من" را انتخاب کنید. از این صفحه میتوانید مشاهده کنید که سفارش شما در چه مرحلهای قرار دارد و کد رهگیری خود را نیز مشاهده کنید.
○پیگیری از طریق واتس اپ __لینک واتس اپ در پایین صفحهی سایت موجود است.
●سفارش من هنوز نرسیده، چطور پیگیری کنم؟
○ارسال پستی: با استفاده از کد رهگیری از طریق سایت ادارهی پست رهگیری مرسوله را انجام دهید
سایت رهگیری مرسوله های پستی: https://tracking.post.ir/
○ارسال با پیک: در صورت تاخیر به شماره واتس اپ سایت پیام دهید
●زمان آماده سازی سفارشات چه مقدار طول میکشد؟
سفارشات شما بعد از تایید، پس از ۱ الی ۲ روز کاری تحویل ادارهی پست میگردد.
●ارسال پستی چند روز طول میکشد؟
معمولا بین ۳ الی ۵ روز کاری
●ارسال با پیک چقدر طول میکشد؟
در صورتی که سفارش خود را تا قبل از ساعت ۱۷ ثبت کنید، ارسال با پیک در همان روز انجام میشود. در غیر اینصورت ارسال به روز بعد موکول خواهد شد.
●آیا شرایط مرجوع کردن یا تعویض کالا وجود دارد؟
تمام اجناس قبل از ارسال تست میگردد و درصورت اطمینان از سالم بودن کالا برای شما مشتریان گرامی ارسال میگردد. پس از ثبت نهایی سفارش و پرداخت مبلغ، امکان تعویض و یا مرجوع کردن کالا وجود ندارد. در انتخاب خود دقت فرمایید.
با سپاس فراوان
پنلیا🩷🩵